Skip to content

status: #trening (+ litt refs)

21/06/2010

Det er jo inga løyndom at eg har motteke ein heil del spørsmål både på mail og telefon om korleis det går med treninga mi, prosjekt 20 på 52. (Er det verkeleg ingen som bryr seg? Eg bloggar for døve øyrer. Det var faktisk slik at eg la ut prosjektet for å få ekstra motivasjon, men det er ikkje dykk der ute på internettet eg har tenkt på når eg har skofta ei trening. Shame on you! Dårlege støttespelarar!)

Så her får de ei etterlengta oppdatering, her eg sit på treningsmatta (ja, eg VEIT at det ikkje tel som trening å sitje på ei matte, men eg HAR faktisk trena både mage og rumpe og aldri så mange youtube-videoar. og for the record, så er det første gong eg tyr til slik youtube-trening.):


Eg manglar altså 7 økter, og har 9 dagar på meg. Ønsk meg lukke til! Eller – nei, det er for mykje å forvente frå dei SLAPPE 70(ja! unike! 70!) personene som er innom her kvar dag..

7 kommentarar leave one →
  1. 21/06/2010 21:25

    SAMME med meg!!! Har igjennomsnitt 70 personer innom hver dag, men kommentarer: 0. Toppet 1 av og til ;)Det gir motivasjon å vite det er 70, BUT STILL.;)

  2. 22/06/2010 11:01

    Lykke til!Du er dødsflink!Jeg har desverre statestikk fra min trening. Og jeg har trent 5 ganger siden 10 mai. + pluss sykla en tur til malmøya, det syns jeg nesten bør telles med. I dag tror jeg at jeg må være anonym, kan hende jeg ødelegger imaget mitt med dette.Men jeg heier på deg!Og melder meg på.fra i dag. 20 treninger på 52 dager.Forslag med premie mottas med takk.

  3. 22/06/2010 12:34

    Lykke til Silje!!!!!

  4. 22/06/2010 14:42

    Kom igjen Silje 🙂 Detta klarer du! E har tro på dæ!Å forresten så syns e det e himla gøy at det e liv i bloggen din igjen :Dmu-silje ❤

  5. 22/06/2010 15:59

    lykke til, Siljemor!!

  6. 22/06/2010 21:34

    hurra! så mange kommentarer var gøy. men eg innser at å få kommentarer på grunnlag av refs kanskje ikkje er det kjekkaste. I dei komande innlegga skal eg gjere mitt beste for å fortene kommentarar, ikkje true dei til meg. :)Så takk for hell og lykke!:)

Trackbacks

  1. i dag begynner det « ein fin dag

Legg att eit svar

