Skip to content

collaborative

13/06/2010


Ok, dersom eg ønskjer meg musikk på ei collaborative playlist på Spotify, så er det vel klart at de vil bidra? Her er spillelista alle kan bidra på. Sommernatta er lys og lang medan ein er forelska (mæn, det var litt hjartesmil-ish på tittelen, men det var ikkje meininga. Eg vil berre ha sånn musikk, sant. Glad, lys, og kanskje med litt regn av og til.)

4 kommentarar leave one →
  1. 13/06/2010 16:47

    hehe. Av og til tenker jeg "NÅ må jeg passe meg, for ellers blir det heeelt hjartesmil over bloggen min".Ja, det tenker jeg.

  2. 13/06/2010 18:58

    Subscribed, å bidratt 😉

  3. 13/06/2010 19:38

    Jónsi! flott!! det har eg ikkje hørt på, men det var veldig feelgood!

  4. 14/06/2010 07:40

    no har eg gjort mitt!(eg måtte ha med ein Hanson, for den er så feelgood og sommarleg ;))

Legg att eit svar

