Skip to content

frå barnekjole til skjørt på 1-2-3

10/06/2010

Ferdig! Vips på ein to tre og med ei knekt symaskinnål (du kan ikkje sy på den metalldingsen på botn av glidelåsen…) så har eg eit fint fint skjørt! Og ja, dette er første gong eg opererar med glidelås i kreasjonane mine. Det vart heilt ok, men litt dumt at glidelåsen er kvit, då. jaja. Sett på maken? nei, neppe. Barnekjolen til 24,50 gjorde seg reinkarnert som skjørt.


4 kommentarar leave one →
  1. 10/06/2010 21:44

    fin!! korleis var kjolen i utgangspunktet? Grønland er jo som ei anna verd! var der forrige uke på politistasjonen. Helt fantastisk: fine,fargerike tøystykke til billigbillig!!

  2. 11/06/2010 10:58

    Det var jo litt dumt å glømme å ta bilde av heile kjolen først, men den var litt a la dette: http://i.blogg.no/400×300/http://farmor.abcblogg.no/images/amerikakjoler017_1205757567.jpgGrønland er verdt fleire besøk! sei i fra hvis du vil på stoffshopping. 🙂

  3. 12/06/2010 14:11

    Gu kor fint! Akkurat sånn skjørt leita eg etter i tre veker i NY! Uten å finne! Tenk det! Du e flink!Love you

  4. 12/06/2010 14:17

    GU! eg kan godt sy et til deg! 🙂

Legg att eit svar

