Skip to content

tapetresultatet

25/05/2010
Kjolen måtte henge i stova medan pappa tapetserte. Den hang i grunnen fint der.

Her ser du då det flotte resultatet av mitt eminente handverk. Hugsar du korleis det såg ut før? Jo, slik:Eg vart så nøgd at eg legg ut endå eit bilete av ferdig arbeid:


Slik såg stova ut, medan House MD var på fjernsynet.

Så, spel opp fanfare og trommevirvel (i omvendt rekkefølgje), her er resultatet av ein dags listarbeid, oppklistring, utflating, spikring og drilling:


Slik ser altså det finaste rommet i tårnet ut no.
Klikk på bileta for større utgåve!
8 kommentarar leave one →
  1. 25/05/2010 21:12

    Fint hjem. 🙂

  2. 25/05/2010 22:00

    NAIS! Så fint, Silje. Du inspirerer meg, du;)

  3. 26/05/2010 01:14

    Guri, så fint!!! Ska me slække på senga og lese jenteblader ein dag – bare for å nyte det vakre rommet?PS: eg e misunnelig!!!PS2: eg e i New York. E du misunnelig?

  4. 26/05/2010 06:45

    Fy søren for et hotellrom! Æg merke æg he lyst å besøka dg… Bare synd du bu i Oslo:(

  5. 26/05/2010 14:21

    Sjukt fint! 🙂

  6. 26/05/2010 19:08

    Stiiili 🙂

  7. 26/05/2010 19:31

    er du så flink til å re senga hver dag? Imponert.p.s. fiiiiin tapet!

  8. 26/05/2010 21:19

    oh, lysekrone på soverommet vil eg også ha…. Men vi har så mange spotter så det blir vel helst litt too much for å si det sånn..tapeten var veldig deg 😉 og det er bra – at hjemmet reflekterer deg/dere. ps, kom gjerne på besøk i sommer hvis dere er på besøk til gamle trakter!

Legg att eit svar

