Skip to content

Helg

09/05/2010

Her er spisekroken vår på ein laurdag. Fin.

Her er ein brøkdel av alle nellikane mine. Eg fann nemlig ut at nellikane på stortorget kosta halvparten av det dei gjer på t.d. Mester Grønn. Då måtte eg jo ha to bukettar, men eg kom ikkje på at eg kanskje ikkje har nok vasar. Det gjekk akkurat… Så. Det blømer inne, og det blømer ute! Sjå berre bileta frå utflukta vår til Botanisk hage. Mai er ok, tykkjer eg:



2 kommentarar leave one →
  1. 10/05/2010 10:05

    Jeg har begynt å følge med på bloggen din. Jeg liker den!

  2. 10/05/2010 11:49

    YES! 🙂 eg ville ha lest din…

Legg att eit svar

