Skip to content

03/05/2010

Eg såg på ein sånn ein moteblogg av det hippe slaget, at dei første bileta frå H&M sin haustkolleksjon var komen, grått og brunt og generelt duse fargar av det jordnære slaget, så langt auget kunne sjå, æsj.

Elles så har vi snakka litt om misjon i dag, eg og nokre venninner. Eg veit kva type misjonær eg har lyst til å bli, dersom vi snakkar misjonær-på-reise-ut-til-eit-anna-land-basis, nemleg som dette.

Så, kva tykkjer de om mixen «moteblogg og kristenblogg»..?

3 kommentarar leave one →
  1. 03/05/2010 19:38

    I ❤ it selvfølgelg. Siden vi har snakka om både H&M (dog en annen utgave enn den gråe – du må se den rooosa shårsjen min!) og missjon idag.I samme innlegg tilogmed. Spenstig vil jeg si 🙂

  2. 03/05/2010 20:09

    Go for it!!! (Japan, altso).Og jeg må gi Howie rett (ang bloggen, altso). Men du er sannelig ikke den eneste som sliter litt i bloggmotbakken. Når det er sagt, jeg har klokketro på siljepilje!

  3. 03/05/2010 20:30

    ellers kalt frøken bibelstripp blogg.

Legg att eit svar

