Skip to content

29/04/2010

I går hadde vi lagt oss,
«såg du blogginnlegget mitt i dag?» spurte eg.
«du Silje,» svara han. «eg syns den bloggen din har tapt seg sia storhetstida.»

5 kommentarar leave one →
  1. 01/05/2010 16:37

    hehe…

  2. 02/05/2010 09:19

    Min mor har alltid sagt til meg; "en av de viktigste grunnene til å gifte seg er at man skal ha et filter" Så. Filter kan være fint å ha, men innmari ærlig noen ganger.

  3. 02/05/2010 16:37

    ja, den har tapt seg. men sannelig. det har min og. men eg tenkjer: me må ikkje la dei døy uansett. OKI? Ska me leka ein dag? I dag klarte eg bare å skrive 25 ord på bacheloroppgaven. Te slutt måtte eg nesten spy, og då gjekk eg å kasta blikkboksar i kildesorteringen og kjøpte ein film te 19,50 kr.

  4. 03/05/2010 16:37

    eg har bare litt identitetsproblemer med bloggen min, den er ikkje viktig eller nyskapande – men eg skulle jo ønske den var det. Filteret er nyttig å ha, eg er glad for at nåkken har lov/må sei sånne ting til meg. men no var ikkje akkurat et bloggnederlag det verste då. kanskje eg til og med klarer å jobbe meg opp igjen.

  5. 03/05/2010 16:38

    anne siri, ka e adresso til bloggen din??

Legg att eit svar

