Skip to content

det er fint til dømes

01/02/2010

Eg er veldig glad i ting, både til bruk og unytte. Og eg er glad i kjensler og ord. Og eg er glad i bilete. Det er fint med dei som gjer som dei vil. Det er fint med dei som skriv noko fint på eit fint bilete. Det er fint med Asia, og pandaene som høyrer med. Eg trur det er fint i Kina, veit det er fint i Japan og Indonesia, til dømes. Pandasnop er og fint, eg saknar at dropsa er pakka inn eitt og eitt. For hygiene og glede. Og forureining. Skjørt er veldig fint. Det er min favoritt i februar, skjørt med blomar på. Og tapet som passar perfekt perfekt perfekt på soverommet! Kjærleik er og fint. Den som er fylt til randen av klisjé, og den som er usminka. Tapet kan vere kjærleik det og. Og blomeskjørt.
Her kan eg vise nokre døme på det meste, og vil du sjå meir fint kan du sjå på weheartit.com/snilje. Der finn du og kjeldene, nysgjerrigper.





2 kommentarar leave one →
  1. 02/02/2010 09:17

    i heart it.i heart you.

  2. 19/02/2010 23:46

    me to!

Legg att eit svar

