Skip to content

tekst med illustrasjonsbilete som nesten passar.

15/01/2010

Vi som tek bussen er dei kjedelige, kjennes det som. Eg sit på 30-bussen og dei som er utanfor er lure, alle smilar på skrått og nokon spring over vegen i slaps. Eg derimot, eg sit her og vert flytta nærast mot mi eiga vilje, men det er viljen min å koma heim. Med bussen. Kvifor kjennes det då ut som om eg går glipp av noko alle dei der ute har skjønt? Eg ser på dei rundt meg i den svette bussen. Det er berre ein som smilar. Han tilbyr dama som står med handleposen plass ved sida hans. Ho vil ikkje ha plass, seier ho. Ho skal av på neste stopp, ho kan stå. Åja. Mannen smiler, men han frys på hendene. Det gjer eg og. Men marmorkaka er i ovnen no, og eg tenkjer ikkje så mykje på det der med bussen lenger.

6 kommentarar leave one →
  1. 15/01/2010 19:21

    skal bilde understreke at det kanskje er best at du tar bussen og bruker penger på marmorkake? 🙂

  2. 15/01/2010 23:27

    Jeg fikk en sånn gul lapp på tirsdag jeg. Uflaks. Etter 17 dager i Florida så tauet de bort bilen min på grunn av snørydding 1 time (!) før jeg var på parkeringsplassen. 1110 kr for å få bilen låst ut + en gul lapp. Burde kanskje ta bussen jeg også framover! Forresten: Gratulerer gala mye med ekteskap! Høres trivelig ut! 😉 Når er det smått på gang? Når skal du til Lyngdal? -Berit-

  3. 16/01/2010 05:21

    I wish not acquiesce in on it. I regard as nice post. Particularly the designation attracted me to be familiar with the whole story.

  4. 17/01/2010 20:59

    SV: Jeg er klar for is når som helst. Si fra! Jeg skal si fra når jeg kommer til Oslo, men har ikke noen turer i sikte akkurat nå! Men hadde vært veldig koselig å treffes, Oslo eller Lyngdal! 🙂 I`m in!

  5. 21/01/2010 15:33

    Opulently I assent to but I dream the collection should have more info then it has.

  6. 21/01/2010 19:07

    Du e fin.

Legg att eit svar

