Skip to content

Kommunikasjon

02/10/2008

I dag tidleg vart eg nok offer for ei massemelding frå ein Narve som kjeda seg på flyplassen. Eg hadde ikkje sove så mykje, og det resulterte i ein litt festlig dialog. Det skal leggjast til at eg no ikkje hugsar mykje av at eg skreiv dette sjølv.

Narve, 07.41:
God morgon!! I love upper crust. E kan no informere om at flybussen har fått en ny buss! E vet, for e fikk gratistur som første passasjer på jomfruturen. Alltids en god start på dagen kl 6 etter 3 tima søvn lissom…

Silje, 07.45:
Oi! kan du hjelpe med bilde og publicati on, kjære venn? Oi x2, har eg drømt at eg fekk mld av deg? Hæ –

Narve, 07.48:
Oi 1: Jjeps. D e til i morra, sant? Mail saken t me så ordna e d.
Oi 2: ja e sendte d melding for ca 10 min siden…?
OIIIIIIIi 3: ka i rotta, e du oppe så tidlig?

Silje, 07.50:
Oi, du har vært heima ja! Eg fekk ikkje sove før kanskje 5. Og då sov eg plutselig lett. No skal eg lukke øynene i 2 t til, for å være pinlig nøyaktig. God tur! 🙂

Narve, 07.51:
No e du på bærtur. E mistenke atdu skrive i søvne. E e på vei hjem… Men du! Sov godt.

Silje, 07.53:
På vei heim? Har hæ ikkje du vært heima i helgen? Ka dag e det?

Narve, 08.09:
D e lørdag silje. Uke 41. Du ska vær forsanger. KØDDA! Jojo, men det va jo bare på misjonspromotur! No e d oppgaveuke.

Silje, 08.10:
Det e nationalbank tur i dag. God natt

Narve, 08.11:
Du sa nettopp gonatt kl 8 om morningen.

No comments yet

Legg att eit svar

