Skip to content

minus

25/08/2008

telefonen min godtek ikkje det nye sim-kortet mitt, altså må eg bruke den gamle telefonen som legger på midt i samtalane med banken
bankkortet mitt slutta å fungere (det er pengar på det altså. det berre slutta å virke.), og det tek ei veke å få nytt
bakbremsa på sykkelen min rauk på første sykkeltur etter at sykkelen kom til byen
iPoden min skrur seg av kvart halvanna minutt
kaffien eg kjøpte på kaffebrenneriet før skulen i dag havna på golvet utanfor kantina
eg mista pennen min på golvet tre gongar i løpet av timen eg var på skulen i dag

å kjære

No comments yet

Legg att eit svar

