Skip to content

12/08/2008

kokelimonke
Plutseleg var det blitt tysdag, dagen etter dagen eg sykla i regnet, og dagen før dagen eg byrja på skulen. Sjukepleiarskulen. Optimistisk er eg kanskje ikkje med tanke på morgondagen, men eg ser litt fram til å finne ut korleis dette kjem til å bli. Eg ser ikkje fram til sjukeheimspraksis. Men, det er jo stas med skilt og uniform og sånn (…). Det har seg sånn at eg ikkje ser noko betre løysing enn sjukepleien akkurat no, for som Pling ville sagt: «eg vil bli hu der som tar i mot beibiar». Det har eg så lyst til at eg trur det er verdt det.

Jaja. Uansett så har eg lært så masse dei siste dagane. Om berre det å leve, og å streve litt og å sveve litt. Det høyrer med alt saman, takk og lov?

Eg ønsker meg sjokolade. Eg går og lagar meg litt sjokoladeglasur.

No comments yet

Legg att eit svar

