Skip to content

trïst

11/07/2008

Okei, i dag tidlig ringte telefonen fra et 67-nummer. Ingen svarte i andre enden. Etterpå fekk eg ei melding frå eit nummer eg ikkje hadde lagra:
«Hei, du er søt. Jeg liker deg. Lang kos med deg. Klem»
Eg reagerte med tanken at her har nokon sendt feil. Eller, eg tenkte vel «what, ææsj!» Eg svarte ikkje, men googla nummeret. Då finn eg ut at nummeret tilhører Gunnar frå Mosjøen/Lillestrøm. Eg fann ut fleire ting, mellom anna på denne bloggsida. Her kan ein lese om fleire andre som har vore utsett for det same. Det viste seg at denne mannen på over 60 år sender ekle meldingar til jenter over heile landet, og har holdt på med det lenge. Sjekk berre VG-saken frå april i år. Han har blitt bøtelagd heile 7 gonger på 10 år, for telefonsjikane og seksuelt krenkande atferd.

Rett i sta så skjedde det samme igjen, han ringte fra skjult nummer, men sa ingen ting. For å sei det sånn, så er lunta mi kort, og ein som held på med slikt skal lett få anmelding frå meg! Eg har jo Josef på politikontoret!

No gjenstår det berre å sei ein ting: TRIST!

No comments yet

Legg att eit svar

