Skip to content

tægga frå alle kantar

06/06/2008

eg har blitt tægga i ein leik som går ut på å gripe nærmaste bok, bla til side 123 og skrive tre setningar frå linje fem og utover. ooookei.
Nærmaste bok er «Den tidsreisendes kvinne» og det er litt drit, for eg er jo ikkje komen til side 123 enno. Menmen. Har eg blitt tægga, så har eg det:

«Stålplaten skar seg inn i setet der pannen min skulle ha vært. Jeg har et arr der den begynte å skjøre seg inn i pannen.» Jeg viser det til Claire. «Den ødela luen min. Politiet skjønte ingenting…»

No comments yet

Legg att eit svar

