Skip to content

Japan 7: du og du

24/05/2008
Narve leikar ku.
Kari Helene har vore i Japan i 18 år. Slå den du!



Det regnar her i Matsue. I går var vi med på Bible study hjå Inger Valbø. Det var fullt hus, og stroganoffgryte frå Noreg. Kjempekjekke ungdommar kom, og vi las frå Lukas 10, likninga om den miskunnsame samaritanen. Vi dramatiserte, og eg var esel… Narve og Håvard var røvarane. Også lærte eg å sei Anata no shumi wa nandeska? Det tyder: Kva er din hobby? det veit eg eg får bruk for!

Eg trives her eg. 🙂 I dag blir det Gospel og lønsj før vi reiser attende til Kobe med buss i 5-tida. Då er det pizza hjå Hauge-sensei. Vonar pizzaen er betre enn kyllingknoklar og soyamarinerte kyllinghjarte.

snakkast!

sjekk ut Inger Valbø si nettside for meir snæks…

No comments yet

Legg att eit svar

