Skip to content

salme 107, 1-9:

01/04/2008

Pris Herren, for han er god,
hans miskunn varer til evig tid!
Så skal de si, de som Herren forløste,
de som han løste ut av nøden
og førte sammen fra andre land,
fra øst og vest, fra nord og sør.
Noen fór vill i ørken og på steppe;
de fant ikke vei til en by de kunne bo i.
De var sultne og tørste
og hadde ikke kraft i sin sjel.
Da ropte de i sin nød til Herren,
og han berget dem ut av trengslene.
Han førte dem på den rette vei,
så de kom til en by de kunne bo i.
De skal takke Herren for hans miskunn,
at han gjør under for menneskene,
at han slokker deres brennende tørst
og metter de sultne med det som godt er.


Når eg ser Herren sine under i mitt liv vert eg overraska over mi eiga naive innstilling til desse. gleichgültig – likegyldig. Og eg kjenner at eg er tilfreds med den måten å vere på. Ikkje så mykje bryderi, like greitt det. Jesus, for meg. For deg. Ja, det var det –
Men dei dagane eg klarar å sjå meg sjølv utanfrå, sjå min eigen måte å tenkje på, og dess meir eg tenkjer over mi eiga naive innstilling til livet, dess meir takksam vert eg. For eg ser ein liten snurt av at det eg har som kvilepute er noko meir enn nett det. Det er faktisk naudsynt. For livet. Ergo vert eg ikkje like naiv og likegyldig lenger. Jesus i min stad. Stort. Større. Størst. God tanketrend. Og det beste av alt er at det er for deg og. Stort. Større. Størst.

Uortodoks? Kanskje.
Syns du eg er rar?

No comments yet

Legg att eit svar

