Skip to content

PRE

29/02/2008
Jepp. sånn biter eg no. nice? neeei, ikkje akkurat.

Her er eit preludium for det som snart skal skje
kjeven min skal knekkast litt, og setjast på plass etter det
det er ikkje fritt for at eg gruer meg ein del
men heldigvis så veit eg, det er vel med mi sjel.

Eg ser jo kor problemet ligg, det skal bli greit å ordne på
men akkurat i skrivande stund så tenkjer eg meir på den gang då
eg kunne tygge utan problem og metall var framandt for meg
no tygger eg med spikrar i munn, og når eg tygg kjem eg ingen veg

Krokane (sjå biletet) er sette på, det nærmar seg fårleg no
Mor mi har lova å vere med meg, og det er ganske god støtte i ho
Eg et taco og påskeegg, og planleggar neste måltid
for frå tysdag kan eg inkje eta, som ikkje vil i sugerøyr gli. (okei, det var skikkelig dårlig det der, men dåkke skjønner.)

Guds fred overgår min forstand.
På måndag skal eg på sjukehuset, operasjonen er på tysdag. Eg gler meg til onsdag. Då er eg ferdig og kanskje heime att. Det er kjekt å tenke på alt som skal skje når dette er over. Med blikket festa på Jesus.

Ting eg gler meg til:
– Eg skal til Japan
– Eg kan tygge normalt om 6-7 veker
– Sommartreff, reTro og UL
– p100
– ja, kva meir?

No comments yet

Legg att eit svar

