Skip to content

My decade

30/01/2008

80-talet. Kva kan eg seie?
Det er ikkje noko å legge skjul på at eg simpelten ELSKAR 80-talsmusikk. Klisjéane og dei forutsigbare vendingane – dei grunne tekstane – ja, alt tiltalar meg ved 80-talsmusikk. Denne låta her er ein av favorittane mine, ja; til og med Gunnar Melbø har uttalt at modulasjonane i denne låta er gjort på ein framifrå måte. Legg merke til dette, unge framstormande musikarar. Det er på denne måten ting lyt gjerast. Drit i singer/songwriter-sjangeren. Fram med skarptromma. Fyr på med klang. Doble vokalen. Kjør på. Full pupp. Eg ber om orsak for den usømelege videoen.

Chicago – You’re the inspiration


Andre Chicagolåtar som bør sjekkast ut:
Hard habit to break
If you leave me now

No comments yet

Legg att eit svar

