Skip to content

Forandring frydar

30/11/2007

(åtvaring: dagbokinnlegg)

Ting som har forandra seg hjå meg dei siste tidene
– bloggutforming (eg veit ikkje om eg er nøgd, det vart så myrkt og duld)
– vêr (det snør)
– døgnrytme (den forandrar seg heile tida. bør kanskje halde meg til ei rytme)
– rutiner (eg har ikkje lenger nokre)
– sivilstatus (håh, den haldt eg på å gløyme… den som eg er så nøgd med)
Kva har forandra seg hjå deg?

Og folkens. Sjå. Han står for døra og bankar.

No comments yet

Legg att eit svar

