Skip to content

Verdig

12/10/2007

Eg vant i lotto. Eksamenslotto. I staden for å få oppgåve i kyrkjehistorie og/eller dogmatikk fekk vi BERRE dogmatikk! Tenk at mine sjuke interessefelt og feilprioriteringar angåande kyrkjehistorielesinga skulle løne seg! OJE.

Forøvrig kan eg fortelje deg at Augustin vart fødd i 354. Det hugsar eg av di Ragnar lærte meg at det er 543 berre med 3 først. Trur den eigentleg kjem frå Georg. (Som har fått seg blogg!) Også døydde han i 430, og det hugsar eg av di det er 430 med 0 på slutten i staden for 2.

og PAUL ANDRÉ HOLMENE BERG: Tusen takk for hjelp angåande realpresens/konsubstansjonslæra, +++! 🙂

No comments yet

Legg att eit svar

