Skip to content

Ein vakker dag

26/08/2007

Kjøleskapspoesi rommar utåleleg mykje meir enn ein av og til vil. Nokre gongar er det som oftest ok, men det er på kjøleskåpet eg torer vere ærleg. For ingen kan sjå nett det eg meinte når eg flytta på magnet-orda for å forme setningar og finurlege rim.

Små ord, som ein kan setje saman til heile vidunder, som kan teikne bilete og, i dette dømet, lengt. Himmellengt. Eg gler meg. Og det har teke litt tid før eg har skjønt kva som verkeleg er målet. Og eg skjøner det jo ikkje, for betre enn eg har det her på jorda – det tykkjer eg det er vanskeleg å forestille seg. Men målet er himmelen.

Som en brud har kledt seg til bryllup
skal jeg stå i hvite klær
Og som hun har holdt seg ren
vil jeg være tro mot deg

No comments yet

Legg att eit svar

