Skip to content

Vent litt

22/08/2007



Eg må lære meg å vente. På det meste. For eksempel på dei som har litt kortare bein enn meg (ein stor del av befolkinga, faktisk.) Og på Gud, og hans planar. Nett no er eg der eg skal vere, trur eg. Eg kan i alle fall ikkje leve som om eg burde ha vore noko anna plass…

Eg er i Guds plan, han velsignar meg med glede kvar einaste dag, og eg gler meg til å sjå planane han har for meg vidare!

Men dei som ventar på Herren, får ny kraft;
dei lyfter vengene som ørnar,

dei spring og trøytnar ikkje,

dei går og mødest ikkje.

Jes 40, 31

Så. Det som er digg med bloggar er jo å kommunisere. Tovegs, ikkje sant. Eller fleirvegs. Ventar du?

No comments yet

Legg att eit svar

