Skip to content

Kva gjer ein ikkje for kjærleiken?

16/08/2007


Eg hadde følgande samtale med ein kamerat i dag. Fritt gjenfortalt fortalde han meg at kjærasten hans ville ha han med på tur over «vidden».
– Seriøst? svarer eg. – Det er jo drittlangt!

– Ja, eg veit det, seier han.

Eg vert litt matt og spør sjølv om eg allereie veit svaret.
– Gidder du det då?
Han svarar det eg visste han kom til å gjere.
– Ja, kva gjer ein ikkje for kjærleiken?
Her hadde han til og med eit smiley-fjes. Om det var ironisk eller ærleg, det veit eg ikkje. Eg svara han kort og konsist.

– Ein går ikkje på fjelltur, i alle fall.

No comments yet

Legg att eit svar

