Skip to content

Du kan tru det eller ei…

05/08/2007

Eg, Silje Nøkland, har nesten vore ute i naturen i dag. Det var faktisk ganske digg. Eg hadde jord under skorne.
Britt Elin og Audhild var turkameratar, og veret var påklageleg.

Mot toppen. Det ser nesten litt natursk ut, men det er berre Stensbergsparken.

Prov.

Mm, grilling funkar med heimelaga rundstykker (oje, mitt verk).

Utsikta. Eg må le litt…

Kondis er ikkje for alle. (Ikkje for meg, i alle høve.)

«Oslo by har så mange attraksjonar!» utbraut Silje, med ei syrleg og sarkastisk schwung over det heile.
No comments yet

Legg att eit svar

