Skip to content

Lyngdal – fra veikryss til storby

30/03/2007

Hoppsasa. Det er ferie! Om ynkelege 5-6 timar legg eg Oslo bak meg, og Lyngdal foran meg. Dei siste dagane har vore travle. I den forstand at døgeret plutseleg har hatt for få timar. Eg har feilprioritert, og berre fått gjort halvparten av det eg burde. Utan vilje ein gong. No er eg klar for late dagar på hytta på Sandal, godt nøgd med at eg har hugsa loddboka.

Eg har den oppfattinga av at folk flest dissar Lyngdal. Eg må berre sei nokre ting til Lyngdal sin fordel:
– Byen inneheld familien min. Ein familie med namn som passar best på sørlandet.
– Den er på sørlandet.

eh… Ja. Eg innser at argumenteringa mi for Lyngdal er i tynnaste laget. Men det er fint ver ute, og eg har bolle og brus.

Kva skal du i ferien?
Nokre er i Japan. Les om Petter(, Anders og Loff) sine erobringar her!

No comments yet

Legg att eit svar

