Skip to content

Natur er OK. Berre lat meg sleppe…

18/03/2007

…å springe i den. For det første; eg spring ikkje. I do not do running, på engelsk. Riktignok er kroppen min skapt for fart – aerodynamisk forma som eg er – men ærleg tala; vi har då motoriserte køyrety. For det andre får ein så mykje i nasen og munnen når ein spring ute i naturen. Floger, vevkjerringer, reptilar og rovdyr flyg fritt der ute – er du klar over det?

eller

…å gå på ski i den. Eg eig ikkje ski, og kjem nok ikkje til å eige det nokon sinne, trur eg. Ei periode i 9. eller 10. klasse var eg på grensa til BIF-interessert i snowboard, men eg er kome over det stadiet no. Takk og lov.

til mitt forsvar: ein tur i ein park, med kakao og godt selskap er ok+. Samt å gå/ligge på ei strand. Eller bade i eit vatn og høyre på palmesus. Hyttetur til Lyngdal, og bilkøyring til Balestrand(?). Ja, eg er tolerant. Nokså.

Heia Noreg. (Og Bjørnefjorden på biletet.)

No comments yet

Legg att eit svar

