Skip to content

alle jentene har bolero

12/03/2007

Sjokolade, kaffi og cottagecheese på pandabrød til frukost. Ingrid synger med, latteren henge laust, me har det kult.
Ingrid: Fint at du tog me meg.
(ho ler med munnen full av brødskive)
Ingrid: Ja det gjor eg faktisk

I dag forsov eg meg i to timar, og det verste er at eg ikkje bryr meg nevneverdig, men har tenkt å gå ut no, ta nokre bilete, levere dei i nr.25, spise lunsj på fjellis og så IKKJE gå på skulen. Deilig å ha bestemt meg for det. Ja.

Ingrid: Det e astrid lindgren-året i år. i fjor va det grieg, så var det ibsen.
silje: det er grieg-år i år.
ingrid: ja det er det
silje: det var mozart-år i fjor.
ingrid: ja det var det
ingrid: Roland Cedermark kommer til Oslo 22. april!

Kva år vert det neste år, tru? Nokre tips?

No comments yet

Legg att eit svar

