Skip to content

draumkvad

12/02/2007
Dette er meg. Inni meg er det fullt. Velkomen.


Eg drøymer om utrulig mykje. I dag snakka eg med Ella og Rakel om dette (litt indirekte), at eg trur ein må ha noko å drøyme om – noko å hige etter. For min del dreier det seg om ting/tilstandar/hendingar som er forhaldsvis elementære for mange, men ikkje alle forunt. Pluss småting. Og større ting. Forgjengelege ting. Det første handtrykk.

Natt til laurdag går ein draum i oppfylling. Eg set meg på flyet til Indonesia. Fascinerande. At draumar kan oppfyllast så lett. Denne for «berre» om lag 10 000 kroner.

Eg ville ha betalt meir for eit første handtrykk.

Kva drøymer du om?

No comments yet

Legg att eit svar

