Skip to content

bak fasaden

01/01/2007

For 10 år sidan skreiv eg dette i engelskboka mi. Som de kan sjå, så var eg velreflektert allereie då. «I want for the new year peace in the world»

Eg har bladd i nokre gamle skrivebøker, og det er utrulig mykje festlig å finne! Mellom anna denne lista, skrive for dryge 10 år sidan(trur eg):

Når det er mørkt liker eg og:
leika mørke-leiken
Brenna bål og spidde pølser
lesa bøker. teikneseriar.
sy. strikka. brodere.
spiller Klarinett og Orgel.
spille spill.
Teikne.
Male.
Dryppe lys.
Så; nokre teikningar frå K-boka mi. (Kristendomsboka, altså.) Det gjekk mykje i likningar og slikt, og fyrst kjem ei teiking om den bortkomne sonen: (sonen seier: «Kan eg komme heim?» og faren svarer: «Ja kjære sønn!»)

Kvinna ved brønnen: (Kvinna seier: «Eg har sett Messias!»)

Kamelen og nålauga:

Eg vil gjerne få avslutte dette blogginnlegget med eit dikt, skrive av ei ung og lovande jente på nittitalet (det er meg):

DIKT
Lyset er varme og godhet.
Det samme er Jesus.
Mørket kan vere grått og trist,
det er ikkje Jesus.
Jesus er godhet og all ondskapen visker han vekk. Og tørker ver en tåre fra mitt kinn. Jesus er lyset som lyser i mørket.
Jesus er verdens lys!

No comments yet

Legg att eit svar

