Skip to content

hips om haps

17/12/2006

Peparkakene er i omnen. Forma som smileys, i beste gledespatrulje-and (og av di eg ikkje hadde peparkakeformar). Eg gler meg til å kome heim (ikkje akkurat grunna vermeldinga!). Der veit eg om ein som ikkje vert så glad for å få m.a. tjukke sokkar til jul… men du og du så kjekt det blir å vere med nevøar att!

For særskild interesserte: Pedeksamenen gjekk så som så – eg hadde ikkje lese på noko av det vi fekk om. Snakk om smell. Eg gler meg til juleavslutning på tysdag. Julemat. Oh yeah.

I vår diskuterte ein her på siljepilje.blogspot.com uttrykket hips om haps. Eller hipp som haps. Eller hipp som happ. Eg stemmer for hips om haps.
Eg spør om att, eg. Kva er rett? og kva er eigentleg hipps og happs? (evt hipp og happ?)

(Og ja, eg veit at det manglar ei flamme på biletet. God Advent!)

No comments yet

Legg att eit svar

