Skip to content

Post nummer 345

04/12/2006

Eg held på å sovne. Sit så godt i den varme sofaen, har strikka den grøne selbuvotten ferdig (de skulle fått sett den dersom eg hadde funne ut kor biletefunksjonen har gjømt seg) og det lyser så fint frå SAS-hotellet. For SAS-hotellet har pynta til jul. Det er meir enn det eg har. Men eg fekk ei raud truse med glitre-detaljar i adventskalenderen i dag. Takk Mamma! (For detaljert beskriving, seier du? Usømeleg? Vel.) Ja, mor mi har laga pakkekalender til meg. Med tannkrem, sjampo, tannkost, pizzahjul og altså truser i. Fins ikkje betre mor.

Det skadar jo ikkje å slumre litt på divanen?

One Comment leave one →
  1. 20/12/2009 01:10

    erattZere [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-motilium-without-no-prescription-online]Buy Motilium without no prescription online[/url] [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-flomax-without-no-prescription-online]Buy Flomax without no prescription online[/url]

Legg att eit svar

