Skip to content

Silje minnast

01/12/2006

Vi skriv desember. Det er 10 grader ute. Nett som å vere heime i Os rundt juletider, dette… Noko som får meg til å minnast… I denne utgåva av «Silje minnast» vil eg gå nærare inn på eit fenomen som nok dei fleste har opplevd, nemleg

ting eg ville ha, men aldri fekk til jul:
– Hest, marsvin, katt, hund, kanin o.l.
– Barbie-hus
– Barbie-bil
– Ei veslesyster
– Ei storesyster
– Bil
– Reise-TV
– Telt
– Polaroidkamera
– Sånn samleperm til å samle Donald Duck-bladar i
– Abbonnement på Donald Duck
– Sånn rosa maskin som tvinnar håret i små fletter
– Rulleskøyter med fire hjul som står sånn to og to
– Ballerinaskjørt
– Fallskjerm
– Luftgevær
– BabyBorn-dokke
– Brusmaskin
– Sånn radio/kassettspelar med mikrofon

I år ynskjer eg meg berre jobb, noko det ser ut som eg får. Mozartkule for nattevakter på røde datoar, i heimesjukepleia i Os kommune! Eller, eg ynskjer meg to ting til. Nemleg:
– Strykejern
– Miksmaster

Kva var det DU aldri fekk?

Gratulerer med første desember, godtfolk!

No comments yet

Legg att eit svar

