Skip to content

æhæhæhæhæ

16/11/2006


No. No skjønar eg ingenting. Eg var kjempesikker på å slutte på Fjellhaug og byrje på sjukepleien – men så får eg ikkje lov til å ta MU som fjern student (ord delings feil) og no kjenner eg kanskje på det at eg har lyst til å bli på haugen av desse grunnene:
– Menneske
– Eg får nesten ingen poeng (les:7!) dersom eg sluttar til jul
– Åhr, MU, kjære MU!

Kjære vene. Kva skal eg gjere? Fint dersom du berre seier kva eg skal gjere. Legg gjerne att ein kommentar.

No comments yet

Legg att eit svar

