Skip to content

ikkje akkurat joikakaker

03/08/2006

Det er 50 timar att, og eg ser ein ende på det heile. Blir godt å kome til slaraffenliv(?) i Oslo.

Eg var ute på Kongshaug i sta, og der angra eg på at eg ikkje hadde teke med meg badetøy. Det er så varmt og fint – og ekstra varmt og fint på Kongshaug… Det er jo trass alt den beste skulen i verda. Skal nok ut dit og bade i helga. Det gler eg meg til! Men – kva er det eg høyrer? Jo, det er vignetten til (ta ta ta taaaaa)

Silje anbefalar! (tatatataaaa)

I dag vil eg slå eit slag for kjøtdeig. Kjøtdeig er den mest anvendelige råvara av dei alle, trur eg. Kjøtdeig kan nyttast til ALT, etter mi meining. Rik på protein og eh, feit som den er inngår den som ei viktig kjelde til næring. Også så enkel som den er å arbeide med! Schwupp i panna, schwupp-schwupp og den er ferdig. Med deilig spaghetti til. Eller på brødskiva. Med tomatsaus? Eller utan. I tacoen? Nei, i gryteretten. Men du og du så god den er i tacoen og. Og på pizzaen, folkens! På pizza! Innartiar. Og som snacks. (eller ikkje.)
Eg simpelten ELSKAR kjøtdeig. Og ja; i dag var eg heldig med middagen!

No comments yet

Legg att eit svar

