Skip to content

shop ’till you drop

21/07/2006







Eg var nett inne på IKEA sine heimesider og sjekka litt kor landet (møblane?) låg sånn prismessig. Når eg no flyttar inn i ein ganske så tom (les: heilt tom) leilighet, så er det mange behov som må fyllast! Alt frå lampe, spegel, skåp, kommode og gardinar til seng skal ordnast, og dette må attpåtil kjøpast for pengar. Eg fant kjempemykje fint, altså! (Hyll, hyll; IKEA!)

I natt er det vakt. Eg kjenner at motivasjonen betrar seg jo meir eg ser på ikeating. Svake menneske. Det er meg.

snakkast

No comments yet

Legg att eit svar

