Skip to content

lat att auga

03/06/2006



Eg gjekk 17 steg med lukka auge i alléen i natt. Eg antar ein kan seie at eg ikkje akkurat har voldsamt mykje tru på retningssans i blinde.

Men det er mykje eg ikkje har tru på.

Eg visste at alléen var folketom og ein fin stad å gå med lukka auge, men likevel klarte eg ikkje å tru nok på meg sjølv til å gå meir enn 17 usle steg. Ikkje var det store steg heller, men heilt vanlege. Kom ikkje veldig langt akkurat.

Av og til kjem eg på at eg går med lukka auge. Og ofte er det ingenting eg heller vil enn å late att auga og berre gå, men nettopp då er det vanskeligast.

eh. ja. sånn kan det gå. med auga lukka.

No comments yet

Legg att eit svar

