Skip to content

tenk

31/05/2006


I natt fekk eg ikkje sove, men det er kanskje ikkje så rart. Eg får ofte ikkje sove når eg held på å tenkje meg om. For når eg tenkjer meg om vert eg meir oppteken av det eg tenkjer enn å sove. Noko som forsåvidt er ok. Ein treng jo å tenkje seg om. Hadde eg ikkje tenkt meg om hadde eg vel ikkje vore så veloverveidd i beslutningane mine. Noko eg forøvrig kanskje ikkje akkurat er kjend for å vere. eg veit ikkje.

Men når eg ikkje fekk sove såg eg på den nye bigbang-dvden min. Den var finfin. Og eg har eit lite crush på han i midten. Ikkje noko å leggje skjul på. Etter at eg hadde sett på Greni såg eg sola kome, og opna verandadøra.

Eg må bruke verandaen min meir. Eg har berre halvanna stakkarslege veker att på den finaste staden i verda. Nettopp her ja.

No comments yet

Legg att eit svar

