Skip to content

Det utrulige

25/02/2006

Kvifor trur eg på det utrulige?
Det endar då berre i skuffelse og oppstyr.
Neste gong eg trur på noko som er for godt til å vere sant, og som i alle høve ikkje er oppnåeleg, må nokon slå meg. Hardt.

For dette gidd eg ikkje meir

men det verste er at eg kjem nok til å gjere det same om att

og om att

anten eg vil eller ikkje

– det er då slik eg er skapt, er det ikkje?

Men kvifor er eg skapt sårbar og med evner til å påføre meg sjølv emosjonelle skader, når det burde ha vore ein slags forsvarsmekanisme som ordna med at eg såg logikk og konsekvensar før eg utførte handlingar og tenkte tankar

men kven er eg til å kritisere skaparverket

No comments yet

Legg att eit svar

