Skip to content

Opptur

21/02/2006

Den store team-turnéen forlot sundag LIS (leiar og inspriasjonssamling) på Tonstadli. Det var skikkelig leirkjensle. Ikkje nødvendigvis positivt, sistnemde
kjensle, men ellers positivt med positive folk. Sundag reiste vi til Kvås skulesenter. (sjå http://kvaas.vgs.no) Der var det kanskje godtfolk (ja, minst nokre), og nokre folkehøgskulefolk. (eigen rase.) Der hadde dei berre mac på datarommet. Det er masse snø på sørlandet, og eg har vandra i fotspora til far min som gjekk på framhaldsskule på Kvås på 60-talet. Herlig. I dag vitja eg farmor, som byrjer bli ganske glømsk av seg. Eg trur ho hadde ein god dag i dag, og eg fekk pannekaker og kaffi. Godt!

Kort sagt: Sørlandet er bra, Kvås er litt aude, vi musiserar, i natt sov eg godt, eg har eige rom av di eg er jente, og eg får sitje foran i midten.

Forresten er det kveldsmat klokka 18.30 på Drottningborg. Aldeles…!

I kveld vert det utskeiing med kino. wohoi! Forresten går turen kanskje til Oslo allereie i morgon. Det hadde vore særs godt!

Hm. Lurar du på noko? berre spør ( – 97068445, evt comments…). snakkast.

No comments yet

Legg att eit svar

