Skip to content

ikkje slepp taket

05/02/2006


Eg hugsar den gongen eg var så betatt av ein gut at eg ikkje turde møte blikket hans –
i rein frykt for at blikket hans skulle vere ein annan stad. Er du med meg på tanken?

Det er litt det same med meg og Gud. Ofte tør eg ikkje be han om noko, av frykt for at han ikkje skal høyre. Eller eigentlig av frykt for at han ikkje skal svare på den måten eg ynskjer. Kjipt å bli skuffa, ikkje vel?

Men.

I kveld lyt eg,
som alle andre kveldar,
klamre meg
til nåden

Be om miskunn frå han som er heilag

Ikkje slepp taket

No comments yet

Legg att eit svar

