Skip to content

klage, klage, klage

21/01/2006


Eg, som etter fleire år (faktum!) med stress for å leggje på meg nokre skarve kilo for å oppnå ein nesten anstendig vekt har i løpet dei siste 6 dagane tatt av 2 kilo, grunna krumspring i mageregionen. Halo. Gje meg ein pause. (Og ikkje kom til meg med: Å du er så heldig som kan ete kva du vil utan å leggje på deg.)

I dag er første dagen eg kan ete kva eg vil med tanke på faren for innvendig opprør (trur eg – vonar eg!), så eg gjekk(!) til butikken i skikkelig crispy snø-ver for å kjøpe noko godt til middag. Jaudå, ein tek seg til rette:

No comments yet

Legg att eit svar

