Skip to content

i live

23/12/2005


Til trass for tannlækjar-visitt i dag (att), er eg framleis i live. Eg er ferdig med dugnaden i tenna for denne gong, og vil dele noko av det som stod på kvitteringen min, av di eg (far min) no er betalande kunde hjå Os Tannklinikk. Dette er frå den einaste gongen eg har kome friviljug til tannlækjaren, grunna verk i visdomen, 23.11. 2005:

Min: 15. Kommer akutt for symptomer regio 48. Har delvis eruptert 48 med ginival-fold over disto-linguale cusp. Noe ødematøs. Lett perikoronitt. Spylt med klorhexidin i perikoronalrommet.

Dette er altså meg i eit nøtteskal. Det er heldigvis over no, og eg er normal. Kanskje. Fritt fram, friarar! 😉 (Trur de forresten at perikoronalrommet eigentleg skal vere personalrommet? Spylt med klorhexidin i personalrommet? …)

Big Bonus Fun Fact: Visste de at bedøvinga eg får hjå tannlækjaren består av dette: Septocain Articain 40 mg/ml + adrenalin (!!!) 5 mikrog/ml 1,7 ml? Fyllingar eg eventuelt får har farge A2. HERLEG, gutar og jenter. HERLEG!

No comments yet

Legg att eit svar

