Skip to content

Topp 10 ting sånn i det siste

03/11/2005

1: Oddvar seier at klassen min får lov til å vere med på Messias i nidarosdomen! Sjekk her!
2: Eg fekk nybaka brød med smør og sukker i
3: Lørnsjpausen
4: Klem
5: Eg klarer å spille «det hev ei rose sprunge» på pøsj-gitar-måten. Ikkje verst, nei, eg veit det.
6: Eg trur ei viss løjje komme til meg. Lø-hø-jø-aø.


Sånn ellers, så går det fint. Det regnar. I går var eg på møte i Johanneskyrkja, og det var så kjekt! Talaren, Dag I., snakka om når Jesus metta 5000++. De båttom lain var atte vi må ha forventninger til den allmektige. Viktig!

Eg har forresten oppdatert kongshaug.no. Og eg har vore på ein brabrabra aerobirdskonsert, og fekk skikkelig flashback! Og eg og Elin har hatt det kjekt ein heil busstur. Og eg har vore på osterøy, og på askøy. Og eg saknar alle venene mine. Men eg har det godt her, då! VELDIG!

Gospel Bergen kjem til Oslo 1.mai-helga. hurra. Men før det skal vi ha konsert i frikyrkja 27.november. Kom – kom! 20.00.

London! Eg kjem snart!

ps: gratla til Aleksandra for at ho blei født. Bilder kommer snart på kongshaug.no! Følg med!

No comments yet

Legg att eit svar

