Skip to content

Nattprat

09/10/2005

Eg svir på høgre kne.
Klokka er 02:18, og eg svir på høgre kne.
Eg snubla i johanneskyrkjetrappa tidlegare i kveld (det måtte jo skje ein gong!), no er klokka blitt 02:18, og eg svir på høgre kne.

Eg får sikkert blåveis og. Men dei er freda.

Ellers har eg vore i bursdagsbesøk til ein eg aldri har møtt før i dag. Det var kjekt. Eg kunne godt ha gjort det att.

Harde fakta:
Hilst på: minst 100.
Nye vener: 1.
Snublingar: 1.
Alkohol konsumert: 0. (For eg drikk ikkje. Eigentleg teit å ha med dette punktet, men eg likar ordet «konsumert».)
Varme i bilen heim att: minst 30gr.
Kjekke attsjåingar: minst 10.
Hamburgarar: 1
Tyggisar: 2. (men den eine var ikkje min.)
Regn: 100 ml. Garantert. Det flaumer. Som vanleg.
Klemmar: Hm. 3, trur eg.
Latteranfall: Mange. Å fy, det er deilig å le! ! !

No comments yet

Legg att eit svar

