Skip to content

Joda,

27/09/2005

Eg burde ha vore lagt meg no. I morgon tiiidleg skal vi til Danielsen ungdomsskule på Sotra, og vise elevane litt av Afrika. Eg er litt scheptisk – eg har jo aldri vore i Afrika! Eller, det vil seie, eg har vore i verdsdelen. Men aldri i Afrika.

I dag har vore ein fin dag. Eller, i går var ein fin dag, heiter det.

I Oslo skal eg vitje alle som bur der, og i morgon kjem Birgitte! Eg gler meg sånn, og det er freistande å tru at eg gler meg meir enn Duvald. Men det trur eg ikkje.

Tenk når nokon gler seg sånn til å sjå meg att!

…sukk!

Eg skal gå til leiligheita mi, og drøyme.

God natt!

No comments yet

Legg att eit svar

