Skip to content

Trøyttsemd

25/09/2005

Ah, Ei helg med herleg samver og musisering. Gospling, for å vere eksakt. Herligland, eg er så velsigna som får omgås menneska eg omgås! Gospel Bergen, altså. Konsert 27.november i Frikirken i Bergen. Kom, kom!

For litt sidan kræsja det eit dyr i håndflaten min. Merkeleg kjensle.

Eg skal ikkje bruke pengar meir.

Eg skal øve. Ja, eg har lyst til det! For ein må berre setje seg eit mål, ikkje sant? Eg vart brått målbevisst. Eg skal lage ein mål-plakat, der eg skriv ned måla mine.

Snakkast!

No comments yet

Legg att eit svar

