Skip to content

I skoddeheimen…

21/08/2005

De som kjenner meg veit at eg ikkje er glad i å sporte og slike ting.

I dag spelte eg volleyball i 1 time og 20 minutt! Og eg merka ikkje at tida gjekk ein gong! Byrjer å få litt dreisen på dette no. Har herda armane mine, det svir ikkje så godt lenger. Joda, eg har det framleis kjekt!

Vi byrja sjå ein film i stad, men så var det ein fyr som hoppa ut or vindauget for å ikkje røpe nokre hemmelege opplysningar kring hovudpersonen, Jason Bourne. Mannen døydde sjølvsagd. Dette hende i Paris. Eg byrja le, og gjekk. Teit.

No er det snart kveldsmat, og eg må sei eg gler meg til det. Ein annan ting eg gler meg til er at leiligheita mi snart er ferdig! Hurra! Neste veke trur eg eg får flytte inn. Vaktbustaden er bomba, så…

No ser eg Benny, Mah-in og Øyvind Vedvik utanfor gymbygget.

Mat!

O! Eg har oppdatert http://www.kongshaug.no. Og kongshaugsubkultur.tk, eller noko liknande, er på veg. Men ja, sjå på førstnemnde, og sjå kor kjekt eg har det!

No comments yet

Legg att eit svar

