Skip to content

Ein dag att…

06/08/2005

No har eg berre ein dag ferie att. Eg veit ikkje heilt kva eg skal nytte den til enno. Ser ut som om, dersom eg ikkje får rydde-anden over meg i kveld, at eg må tilbringe store delar av dagen med støvsugaren. Hardt.

Ø og M vart gifte. Hurra! Knallfin fest og glade mennesker – eg hadde det så kjekt! Vår Herre velsigna oss med utevêr, i alle høve store deler av stunda. 🙂

Frå måndag av er eg altså å finne i eit team. Eg har sikkert sagt dette før, men eg gler meg som ein unge!

o-o-o.

Er så trøytt eg.

ps: klassevener – eg skal ordne ei sånn forumside, eg. Gje meg ei veke.

No comments yet

Legg att eit svar

