Skip to content

Nynorsk og jakkenålar

02/08/2005


Eg tykkjer det er hysterisk morosamt at dersom ein vervar 5 personar til NMU (Norsk målungdom), kan ein få Ivar Aasen eller Hulda Garborg strengtruse. Forresten, så tykkjer eg at NMU er bra. Eg vurderar medlemskap, men berre dersom eg får ei jakkenål som det står «Slepp nynorsken til» på. For det har Benedikte. Eg trur nok at Kongshaug Nynorsklaug må til med jakkenålproduksjon. Fengjande ordspel og motto kan du skrive i kommentar-boksen. Dersom det kjem inn eit uhyre bra forslag vil det vli masseprodusert og -distribuert. Så kjekt, ei lita tevling. Send inn!

For Kongshaug Nynorsklaug
Silje Nøkland
Diktator

No comments yet

Legg att eit svar

