Skip to content

"Lag en konsert på 20-25 min med temaet "Kjærlighet". Velg målgruppe selv."

16/06/2005

Sånn låt oppgåvelyden. Fint eller? Vi gjennomførte med stil, og toppa heile driden. 🙂 Hurra! Snakk om fin avslutning på vidaregåande skule!

I dag forlot eg Kongshaug som elev. Når eg kjem tilbake vert det som ansatt. I teamet. Skummelt! EG kommer til å savne alle i klassen min så inderlig! Bare grine, eg… Men, ikkje tenke på det no.

Tenk då – vi får aldri den samme klassesituasjonen, aldri dei heftige diskusjonane, aldri meir er det nokon som tek på seg å seie mi meining for meg.

Eg kan aldri meir bli vekt av Miriam som ropar på meg frå naborommet når ho trur eg er vaken halv 2 om natta, eg kan aldri meir springe rett over gangen til Inger Elisabeth og høre ho seie «æg vil ha æn mann» eller «du likne på han gutten!». Intelligenzen will never be the same! Åo nååååo!

…sukk. Mine memoarer er nok ikkje slutt her, men eg orkar ikkje skrive meir.

Heldigvis at søstra mi ska vær på intsutisjon-

No comments yet

Legg att eit svar

